Hög belastning på Föglölinjen på måndag

Det blir hög belastning på M/S Skarven på måndag den 29 juni. Orsaken är att det ska göras asfalteringsarbeten på Föglö och fordon som ska jobba med det behöver åka över med Föglölinjen.
Det blir hög belastning på avgångar från Svinö på förmiddagen och från Degerby på eftermiddagen, meddelar Ålandstrafiken.